آموزش بند رخت

با بهترین بند رخت های استیل موجود در بازار آشنا شوید.

بهترین بند رخت های استیل

بهترین بند رخت های استیل

با گسترش زندگی آپارتمان نشینی نیاز به خرید بهترین بندرخت استیل بیش از گذشته رونق گرفته است. امروزه فضای کوچک آپارتمان ها دیگر به ما این اجازه را نمی دهد تا از تجهیزات زندگی سنتی استفاده کنیم. به ناچار برای خشک کردن لباس ها باید از بند رخت های مدرن بهره ببریم. البته در دنیای مدرن امروزی خرید این بند رخت ها تنها به دلیل نبود حیاط و فضای کافی برای خشک کردن لباس ها نیست. بلکه آن هایی که فضای کافی هم دارند ترجیح می دهند به جای طناب کشی در حیاط از بند رخت های کاربردی استفاده کنند. با بند رخت استیل هم از ایجاد نمای زشت جلوگیری می شود و هم در روزهای بارانی دغدغه خشک کردن لباس ها را نخواهید داشت.

معرفی بهترین بندرخت های استیل

همانطور که گفته شد بند رخت از جمله ملزومات کاربردی هر خانه به خصوص خانه های آپارتمانی محسوب می شود. این وسیله پر کاربرد در انواع مدل های مختلف در بازار وجود دارد. بند رخت یونیک یکی از بهترین و پر فروش ترین مدل های بند رخت است که با کیفیت بسیار عالی در طرح های متفاوت به فروش می رسد.

  • بند رخت ایستاده

بند رخت ایستاده توسط دو پایه روی زمین قرار می گیرد و لباس در قسمت شبکه ای مانند آن پهن می شود. به طور معمول این نوع بند رخت ها دارای بال هستند و در اندازه و ابعاد متفاوتی تولید می شوند. بعضی از نمونه های این مدل بند رخت در حالت باز شده به طول دو متر هم می رسند. در واقع این نوع بند رخت ها نسبت به دیگر مدل ها فضای بیشتری را اشغال می کنند اما مناسب ترین مدل رخت آویز برای زمان هایی است که تعداد لباس های شسته شده زیاد است.

  • بند رخت دیواری یا رخت آویز دیواری

این مدل بندرخت ها از دو طرف به دیوار متصل می شود و به صورت ثابت است. وجود پیچ کنترل در مدل رخت آویز های دیواری این امکان را فراهم می آورد تا آن را متناسب با فضای خود تنظیم کنید.

  • بند رخت آکاردئونی

این مدل بند رخت که طرفداران زیادی هم دارد در دو مدل رخت آویز ایستاده و بند رخت دیواری تولید می شود. البته بهتر است بدانید که مدل ایستاده نسبت به مدل دیواری از ظرفیت و استحکام بالاتری برخوردار است.

  • بند رخت شوفاژی

این نوع بند رخت ها که امروزه رواج زیادی پیدا کرده است با پایه پلاستیکی به شوفاژ خانه متصل می شود. از این مدل بیشتر برای خشک کردن لباس بچه، جوراب ها و لباس های کوچک استفاده می شود.

  • بند رخت کشویی

این مدل بند رخت ها به دیوار وصل می شود و در هر دو نوع ثابت و متحرک تولید می شود. دلیل محبوبیت این مدل بند رخت ها این است که فضای کمی را اشغال می کند و می توان در صورت نیاز آن را باز کرد و مورد استفاده قرار داد.

ویژگی بهترین بندرخت استیل

انتخاب مدل

با توجه به تنوع بند رخت های موجود در بازار شما می توانید آن را متناسب با فضایی که می خواهید از آن استفاده کنید خریداری کنید. مدل بند رخت های ایستاده، رخت آویز دیواری و غیره از انواع بند رخت های پر فروش هستند.

جنس بدنه

مهم ترین عاملی که در هنگام خرید بند رخت باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه آن است. جنس بدنه می تواند از پلاستیک، چوب، آلومینیوم، استیل و غیره باشد. برای نمونه بند رخت های چوبی معمولا از جنس بامبو یا افرا ساخته می شوند و ظاهر زیبایی دارند. این مدل بیشتر برای اتاق خواب ها و نوعی تزیین اتاق به کار می رود. در عوض بند رخت استیل از دوام بالایی برخوردار است و کاملا ضد زنگ است.

اندازه

امروزه تولید کنندگان این محصول آن را در اندازه های مختلف طراحی و تولید می کنند. با توجه به اینکه از خانواده کم جمعیت باشید یا پر جمعیت و هم چنین با در نظر گرفتن فضایی که دارید می توانید آن را در بین اندازه های مختلف انتخاب و خریداری کنید.

قابل حمل بودن

همانطور که گفته شد مدل های بند رخت متنوع هستند. بعضی از این مدل بند رخت ها تاشو و قابل حمل هستند. شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و در هر قسمت خانه که دوست دارید قرار دهید.

تحمل وزن

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بند رخت، توجه به میزان وزنی است که می تواند تحمل کند. بند رخت مناسب باید بتواند بدون اینکه شکل اولیه خود را از دست بدهد یا سقوط کند میزان وزن لباس های خیس و شسته شده را تحمل کند. بهترین بندرخت استیل از ظرفیت بالایی برخوردار است و تحمل هرگونه لباس های سنگین را دارد.

بهترین بند رخت کدام است؟

همه نکاتی که در بالا به آن ها اشاره شد برای خرید بند رخت خوب به کارتان می آید. اما به طور کل برای خرید بند رخت علاوه بر سلیقه، فضایی که در اختیار دارید هم اهمیت دارد.

فروش بندرخت استیل نسبت به سایر بندرخت های موجود در بازار بیشتر است. عدم زنگ زدگی و استحکام بالای این نوع بند رخت سبب شده در میان خریداران محبوبیت بیشتری داشته باشد. اما راه تشخیص جنس استیل کمی مشکل است. نوعی بند رخت طرح استیل هم در بازار موجود است که از فلز با روکش استیل ساخته شده است. اما باید توجه داشت نسبت به بند رخت تمام استیل کیفیت پایین تری دارد.

قیمت بندرخت های استیل با توجه به درجه تفاوت لوله های استیل آن که از فلز آهن، نیکل و یا کروم برای ساخت آن بکار برده شده، متفاوت است.

قیمت بندرخت های استیل

قیمت بهترین بندرخت استیل در بازار متفاوت است. در واقع هر محصول با توجه به عوامل گفته شده همچون مدل، ابعاد، نوع برند، مواد سازنده و غیره قیمت های متفاوتی دارد. البته با توجه به نوسان های بازار،  نمی توان قیمت دقیقی بیان کرد. اما اگر به دنبال بند رخت ارزان و در عین حال با کیفیت هستید بهتر است مدل های بند رخت یونیک را حتما ببینید.

معرفی چند نمونه بند رخت یونیک

  • بند رخت فلزی

بند رخت فلزی محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد و برای پهن کردن لباس های متعدد روی بند رخت بسیار مناسب است. این بند رخت ها قابلیت باز و بسته شدن دارند و برای محیط های آپارتمانی طراحی شده اند.

  • بند رخت استیل

یکی از پر فروش ترین محصولات، بند رخت یونیک است که دوام و ماندگاری بالایی دارد. این محصول ضد زنگ بوده و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. این رخت آویز استیل بال هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع دارد که به راحتی باز و بسته می شود.

  • بند رخت کشویی استیل

بند رخت کشویی استیل از مدل های جدید تولیدی است که خریداران زیادی را به سوی خود سوق داده است. این مدل فضای نسبتا زیادی را اشغال نمی کند و برای آپارتمان های کوچک امروزی بسیار کاربردی و بهینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *