آموزش بند رخت

بهترین بند رخت هتلی موجود در بازار

دیگر دوره بندرخت های جاگیر و بزرگ به سر آمده است، مخصوصاً برای هتل هایی که فضای کافی ندارند! بند رخت هتلی در سایز بندی و مدل های متنوع عرضه شده است. این محصول در سبک های چتری، شوفاژی، دیواری و تاشو طراحی و تولید شده که هر یک بر اساس موقعیت مکانی مورد نظر، می توانند بهترین نتایج را به همراه داشته باشند.

بند رخت هتلی دیواری کم جا مدل تاشو

اگر دوست دارید از فضای هتل استفاده بهینه ببرید و یا به هر دلیلی فضای داخلی هتل کوچک است، در انتخاب بند رخت هتلی مدل تاشو شک نکنید. این محصول از جنس استیل استنلس تولید شده است. در واقع کیفیت این محصول برای استفاده در محیط های مرطوب تضمین شده است. بندرختی که خریداری می کنید، زنگ نمیزند، تغییر رنگ نمی دهد، خورده نمی شود و دچار خمیدگی نیز نخواهد شد.

پایه استاندارد و محکمی برای بند رخت هتلی دیواری طراحی شده است که کمک می کند تا نصب بر روی دیوار به صورت فیکس و بدون لق زدگی صورت بگیرد. قطعه کوچکتری نیز وجود دارد که وظیفه نگهداری بند را برعهده دارد. این قطعه در سمت دیگر بندرخت (نقطه مقابل پایه ها) نصب شده است تا در هنگام نیاز سیم را بکشید و به سمت مورد نظر وصل نمایید. در نهایت نیز پس از اتمام کار سیم جدا می شود به واسطه خاصیت فنری خود، به راحتی جمع شده و فضایی اشغال نمی کند.

در صورتی که فضای مورد نظر بسیار کوچک است پیشنهاد ما بند رخت هتلی دیواری مدل مکعبی است. این سبک نیز از نظر عملکرد مانند مدل قبل بوده اما طول بند 2.5 متر برای آن اجرا شده است که جایگزین عالی برای بندرخت های ایستاده محسوب می شود.

 بند رخت هتلی شوفاژی مناسب فصل سرد سال

بند رخت هتلی مدل شوفاژی از دسته محصولات پرفروش در فصول سرد سال محسوب می شود. شکل جدید و بسیار کاربردی این بندرخت سبب شده تا روی شوفاژها، نرده، چارچوب و همینطور لبه دیوار اجرا شود. شما به واسطه این محصول می توانید بهترین استفاده از کمترین فضا را داشته باشید. از این سبک بندرخت برای خشک کردن لباس کودکان، دستمال، جوراب و حتی کفش استفاده می شود. جنس دسته بند رخت هتلی شوفاژی بسیار مهم است. در صورتی که جنس دسته،  پلاستیکی باشد در معرض حرارت شوفاژ یا نور آفتاب از بین می رود و در نهایت عمر آن کوتاه خواهد بود. این محصول را با دسته و حتی بدنه فلزی روکش دار برای شما فراهم ساخته ایم و برای هتل ها و حتی منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بند رخت چتری با طراحی دو طبقه

به دلیل محدودیت فضا در خانه ها و همینطور آپارتمان ها، سبک جدیدی از بند رخت هتلی عرضه شده است که مشهور به بندرخت چتری است. پس از باز کردن بندرخت چتری، میله فلزی و محکمی در اختیار شما قرار می گیرد که می بایست به صورت عمودی روی زمین فیکس شود. در قسمت پایین این مدل بندرخت از میله هایی استفاده شده است که برای جوراب، لباس زیر و دستمال های نظافتی بسیار مناسب است. این محصول دارای پایه های قدرتمندی است به طوری که در چندین سبک و زاویه باز می شود. محور باز شونده این محصول از جنس استیل بوده و کیفیت آن در سطح مطلوب است. این محصول در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

قابلیت تاشو بودن بندرخت چتری سبب شده تا در بسیاری از هتل ها مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول به حدی کم جا است که به راحتی قابلیت حمل و نقل دارد. در مورد قیمت بندرخت چتری سوالات زیادی شده است. با توجه به جنس بدنه این محصول که به نوعی ضد زنگ است و در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و در طول مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین یک انتخاب عالی و درجه یک خواهد بود. همه مفصل ها، اتصالات و پیچ و مهره هایی که برای این بندرخت استفاده شده اند از جنس فلز مرغوب و پلاستیک فشرده و نشکن هستند. در واقع این محصول در برابر ضربه بسیار مقاوم عمل می کند. بنابراین اندکی افزایش قیمت برای بندرخت چتری قابل قبول است و کاملاً منصفانه به نظر می رسد.

 رخت آویز هتلی کم جا

بندرخت دیواری از سبک های کم جا برای هتل ها محسوب می شوند. قصد داریم از ویژگی های این محصول بیشتر صحبت کنیم.

  •     مجهز به قلاب متحرک: وجود قلاب متحرک با قابلیت چرخش 360 درجه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی جهت قرار گیری لباس ها را عوض کنید.
  •     امکان اجرای زاویه های مختلف: بند رخت هتلی کم جا امکان قرار گیری لباس ها در زاویه های مختلف به صورت عمودی و افقی را فراهم می سازد. نوع قرار گیری بندرخت نیز از نظر زاویه متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *